Zpět
06. 06. 2022
Stavba silnice „II/230 Stříbro - dálnice D5, úsek 2“ je v plném proudu
V červnu 2022 jsme zahájili stavební práce na zakázce „II/230 Stříbro - dálnice D5, úsek 2.“ Jedná se o druhou etapu silničního přivaděče ze Stříbra až k dálnici D5, kde denně projede téměř 3000 vozidel. Úsek o délce 3,5 km nahradí původní silnici II. třídy, po které se jezdilo ze Stříbra desítky let. Po dokončení stavby vznikne silnice s bezpečnějšími parametry, zejména díky rozšíření jejího profilu v celé délce, doplněním bezpečnostních prvků a v neposlední řadě napřímením zatáček, zejména v lesní části řešeného úseku.
Investorem stavby je Správa a údržba silnic Plzeňského kraje p.o., stavební práce pak provádíme jako subdodavatel pro společnost Doprastav a.s.. Hlavní stavební práce zahrnují provedení frézování celé komunikace, odstranění stávajících vrstev komunikace a provedení nového tělesa komunikace s jejím rozšířením v průměru o 2 metry. To obnáší provedení zemních prací v objemu téměř 38 tisíc m3. Do díla bude zabudováno 35 tisíc tun kameniva a 15 tisíc tun asfaltových směsí nové vozovky. Součástí díla je dále provedení 12 nových propustků a dalších odvodňovacích prvků, opěrné stěny, bezpečnostních prvků (směrové sloupky, svodidla), dopravního značení a sadových úprav.
V současné chvíli bylo dokončeno frézování komunikace v celém rozsahu cca 23 tisíc metrů čtverečních a provádí se skrývky ornice a hrubé terénní úpravy budoucího tělesa komunikace.
Dokončení celé stavby se předpokládá ve 2.čtvrtletí roku 2023.
Investorem stavby je Správa a údržba silnic Plzeňského kraje p.o., stavební práce pak provádíme jako subdodavatel pro společnost Doprastav a.s.. Hlavní stavební práce zahrnují provedení frézování celé komunikace, odstranění stávajících vrstev komunikace a provedení nového tělesa komunikace s jejím rozšířením v průměru o 2 metry. To obnáší provedení zemních prací v objemu téměř 38 tisíc m3. Do díla bude zabudováno 35 tisíc tun kameniva a 15 tisíc tun asfaltových směsí nové vozovky. Součástí díla je dále provedení 12 nových propustků a dalších odvodňovacích prvků, opěrné stěny, bezpečnostních prvků (směrové sloupky, svodidla), dopravního značení a sadových úprav.
V současné chvíli bylo dokončeno frézování komunikace v celém rozsahu cca 23 tisíc metrů čtverečních a provádí se skrývky ornice a hrubé terénní úpravy budoucího tělesa komunikace.
Dokončení celé stavby se předpokládá ve 2.čtvrtletí roku 2023.